‘Wat heerlijk, die heerlijke verse boodschappen in mijn koelkast!’
‘Naar zo’n service waren we al jaren op zoek.’
‘Je hebt iets nodig, je belt, mailt of appt ze en het is gedaan.’
Er is zoveel leuks te doen. Daarom zeggen wij: doe dat vooral! En laat u niet tegenhouden door al die zaken uit de categorie: ‘O jee, dat moet ook nog gebeuren’. Stel dat wij de minder leuke taken nu eens van u overnemen? Waardoor u zich ineens weer herinnert wat vrije tijd is en wat je er allemaal mee kunt doen. Hoe fijn zou uw leven dan wel niet zijn?
Do Company wil het drukke leven van mensen plezieriger maken door hen meer tijd te bieden voor ontspanning, vrije tijd en happiness. Onze missie? De wekelijkse to-do lijst van onze klanten verkleinen. Wij doen hun boodschappen, huishoudelijke taken en klussen waardoor ze meer tijd overhouden voor de leuke dingen van het leven.
Het grote voordeel van Do Company is de persoonlijke aanpak. Na een intakegesprek waarin we alle wensen doornemen, ontvangen we de sleutel van onze klant. Zo kunnen we ervoor zorgdragen dat we gewenste taken haast onmerkbaar uitvoeren. Als onze klant thuiskomt is zijn koelkast weer vol en zijn afvalbak leeg. Alles gaat vanzelf, zonder dat hij voor onze service thuis hoeft te zijn.
Op dit moment bieden we onze diensten aan in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht en ‘t Gooi. Benieuwd of we binnenkort ook richting uw stad komen? Neem dan contact met ons op.
Jaffadwarsstraat 1
3061 JL Rotterdam
+31 (0)10 418 77 12
Altijd op de hoogte blijven van onze acties, aanbiedingen en diensten? Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief!