‘Wat heerlijk, die heerlijke verse boodschappen in mijn koelkast!’

‘Naar zo’n service waren we al jaren op zoek.’

‘Je hebt iets nodig, je belt, mailt of appt ze en het is gedaan.’

The fabulous Time savers!

Er is zoveel leuks te doen. Daarom zeggen wij: doe dat vooral! En laat u niet tegenhouden door al die zaken uit de categorie: ‘O jee, dat moet ook nog gebeuren’. Stel dat wij de minder leuke taken nu eens van u overnemen? Waardoor u zich ineens weer herinnert wat vrije tijd is en wat je er allemaal mee kunt doen. Hoe fijn zou uw leven dan wel niet zijn?

Over ons

  • Fleur

    ‘Mijn werk doe ik met veel plezier en toewijding. Onze klanten weer laten herinneren wat vrije tijd is, dat is mijn doel. Samen met het team bereiken wij dit door diensten op maat te leveren aan onze klanten.’

  • Carlijn

    ‘Steeds beter inzicht krijgen in de wensen van onze klanten en dit inzicht doorvoeren in onze dienstverlening. En zo steeds beter worden. De tevreden klant: dát is mijn doel. En die creëren we samen met ons geweldige team.’

  • Judith

    ‘Sluimerende ideeën en marktbehoeften, dáár begint mijn passie voor het ondernemen. Ik zie mensen die hard werken en weinig vrije tijd overhouden. Dus is er behoefte om de minder leuke taken uit te besteden. En die mensen gaan wij helpen, met een ultieme service.’

  • Lucia

    “Mijn doel is om de optimale service te bieden voor de beste klantervaring. Tijdens mijn werk straal ik energie en passie uit. Het welzijn van onze klanten stel ik voorop. Wij geloven in een nieuwe cultuur: een flexibele, gezondere en creatieve omgeving. Het biedt ruimte voor meer productiviteit en ontspanning.”

Einde aan uw to-do list

Do Company wil het drukke leven van mensen plezieriger maken door hen meer tijd te bieden voor ontspanning, vrije tijd en happiness. Onze missie? De wekelijkse to-do lijst van onze klanten verkleinen. Wij doen hun boodschappen, huishoudelijke taken en klussen waardoor ze meer tijd overhouden voor de leuke dingen van het leven.

Onmerkbaar op de achtergrond

Het grote voordeel van Do Company is de persoonlijke aanpak. Na een intakegesprek waarin we alle wensen doornemen, ontvangen we de sleutel van onze klant. Zo kunnen we ervoor zorgdragen dat we gewenste taken haast onmerkbaar uitvoeren. Als onze klant thuiskomt is zijn koelkast weer vol en zijn afvalbak leeg. Alles gaat vanzelf, zonder dat hij voor onze service thuis hoeft te zijn.

Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht en ‘t Gooi

Op dit moment bieden we onze diensten aan in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht en ‘t Gooi. Benieuwd of we binnenkort ook richting uw stad komen? Neem dan contact met ons op.

Ons adres

Jaffadwarsstraat 1
3061 JL Rotterdam
+31 (0)10 418 77 12

010 418 77 12

Nieuwsbrief

Altijd op de hoogte blijven van onze acties, aanbiedingen en diensten? Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief!

Site by Alsjeblaft!